Вести
Како хоризонтално учење (стручно усавршавање) унутар установе може утицати на постигнућа ученика?
- 01/11/2021
- Поставио: urednik
- Категорија: Центар за стручно усавршавање

Акредитовани семинар под називом „Хоризонтално учење/усавршавање наставника – ослонац за боља постигнућа ученика“ (каталошки број 649), реализован је у онлајн формату, путем Zoom платформе, 23. октобра 2021. године, за мешовиту групу наставника из крагујевачких основних и средњих школа, као и за стручне сараднике. Аутори семинара су Иван Недељковић, Бојана Поповић и Невена Шћепановић Нешић.
Наведени семинар има за циљ да подстакне развијање културе и заједнице учења унутар установе, кроз хоризонтално учење и усавршавање и истакне значај сарадње унутар установе и локалне заједнице, зарад унапређивања квалитета образовно-васпитног рада и постизања бољих постигнућа ученика. Током семинара учесници су имали прилику да, дискутујући и размењујући праксу, размотре које су то активности усавршавања унутар установе које обезбеђују учење наставника, а не пуко преношење информација. Поред тога, разматрале су се различите методе преиспитивања сопствене праксе, као и праћања ефекта учења.
[ngg src=”galleries” ids=”106″ display=”basic_thumbnail”]